Monday 14 September 2015

LOYALKL (MY CLOTHING)

LOYALKL


Hobi bertukar jadi bisnes.

Idea buat “bisnes online” dari Azwan ,designer Fuzz dan Faizal. Kami bertiga mempunyai hobi yang sama,kumpul tshirt yang “rare” dari dulu sampai sekarang. Kami juga support barang lokal yang lain. Kami bergabung untuk LOYALKL.
Idea bisnes dari disember 2013, Mula bisnes januari 2014, sebab buat bisnes nak jual idea,dan cuba kembangkan  “local scene”  boleh dikatakan setiap hari pasti ada brand lokal yang baru. 

Brand lokal di Malaysia semakin mendapat sambutan. Kami cuba dengan idea-idea kami untuk jual. Harga berpatutan dengan design. Mula sebagai brand baru memang susah,sebab nak bersaing dengan brand2 yang sedia ada. Fuzz sebagai designer kami,banyak idea dan Faizal juga membantu untuk membuat design yang menarik.
1st tshirt (johor, selangor, pahang) , bola malaysia dapat sambutan dengan peminat peminat yang setia pada negeri masing-masing.

 Jual untuk peminat bola sepak negeri.
Kami promosi dengan instagram sahaja dan dari situ followers semakin bertambah
Selepas keluar design untuk bola, kami jual design untuk basic tee kami “LYLKL” basic tee mendapat sambutan yang baik.

Followers semakin bertambah, kami keluar lagi design “Captain Oldbone” design yang ini juga mendapat sambutan. Magazine online juga tertarik dengan brand kami dan membuat review product  kami. Sekarang kami keluarkan 2nd design untuk negeri Johor dan Selangor.
Kami memang nampak kecil, tapi berjiwa besar “ayat klise” :P



Instagram : @loyaltshirt
Facebook : LOYAL KL
Email       : loyallokel@gmail.com


best regards
MVS





GAMBAR DARI INSTAGRAM KAMI....

















kami jugak memberi kepada artis-artis dan instaFamous untuk membuat review dari brand kami.







No comments:

Post a Comment